سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ثبت نام در بازی استراتژیک عصر پادشاهان
 
قالب وبلاگ
بازی عصرپادشاهان

توضیحات زیر رابخوانید مستقیما از عصرپادشاهان رسیده:

CDNکه مخفف عبارت Content delivery network به معنی شبکه ای از سرورها است که داده های استاتیک یک یا چند پروژه تحت وب به صورت توزیع شده در آنها نگهداری می شود. CDN باعث می شود سرعت بارگذاری داده های استاتیک بر روی کامپیوتر کاربران افزایش یابد.

در یک وب سایت و یا پروژه اینترنتی تمامی داده ها و فایل ها از روی یک سرور خوانده می شود و بعد فاصله کاربر تا سرور سنجیده نمی شود و به این دلیل هر چه فاصله کاربر تا سرور بیشتر باشد، latency بیشتری در دریافت اطلاعات بوجود می آید و دریافت اطلاعات کند تر انجام می شود.

از این جهت تکنولوژی CDN مطرح شده است.

وبلاگ رسمی عصر پادشاهان

در این تکنولوژی داده های استاتیک یک پروژه به جای یک سرور، در چندین سرور نگهداری می شود. این سرورها در کشورهای مختلف قرار می گیرند، تا کاربران برای دریافت اطلاعات به نزدیک سرور متصل شوند و این مسئله به صورت قابل توجهی سرعت بارگذاری داده ها را افزایش می دهد.

شرکت توسعه سامان نیز در جهت افزایش سرعت دسترسی بازیکنان به بازی و هچنین بسترسازی برای قابلیت ها و بخش های جدید بازی که دارای حجم بالاتری هستند، قراردادهایی را با شرکت های معتبر ارائه دهنده اینترنت در کشور منعقد نموده است. بر اساس این قراردادها، توسعه سامان با همکاری شرکت رسانه مهر در مرکز داده های هر یک از این شرکت ها یک سرور CDN نصب می نماید. هم اکنون نصب اولین سرور CDN به صورت آزمایشی در شرکت آسیاتک انجام شده است و از چند روز دیگر کاربران آسیاتک برای دریافت اطلاعات به این سرور داخلی متصل خواهند شد.

در فاز اول به زودی سرورهای CDN عصرپادشاهان در مجموعه های زیر نصب خواهد شد:
آسیاتک
مبین نت
شاتل
پارس آنلاین
رایتل ( اپراتور سوم تلفن همراه )
همراه اول ( اپراتور اول تلفن همراه کشور)
فن آوا
مخابرات استان تهران
مخابرات استان گیلان
مخابرات استان خراسان رضوی

در فاز دوم:
تقریبا در مخابرات اکثر استان ها و همچنین چند شرکت بزرگ ارائه دهنده اینترنت در کشور

این اطلاعیه شرکت توسعه سامان ،تولید کننده بازی عصر پادشاهان داده در رابط با سرور های بازی و تغییرات جالب به نفع کاربران و بازیکنان عصر پادشاهان(کینگزارا)

موضوعات مرتبط:

نظرسنجی

 

وبلاگ رسمی عصر پادشاهان


[ چهارشنبه 91/11/25 ] [ 11:38 صبح ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 20
کل بازدیدها: 273733
Pingates