سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ثبت نام در بازی استراتژیک عصر پادشاهان
 
قالب وبلاگ
بازی عصرپادشاهان

با توجه به اینکه هدف بازی ایجاد نشاط و تفریح است، از این رو رعایت کلیه اصول اخلاقی در پیام ها و ارتباط بین بازیکن ها بسیار ضروری و با اهمیت می باشد. لذا در صورت مشاهده هر یک از موارد زیر، بازیکن خاطی جریمه خواهد شد.

1- فحاشی و استفاده از الفاظ رکیک

2- تهدید سایر بازیکن ها به جنگ جهت اخذ اطلاعات فردی(همانند شماره تلفن و یا آدرس ایمیل) و پول از آنها.

3- تبلیغات، اطلاع رسانی و ارسال اخبار غیر مرتبط به دنیای بازی.

4- شایعه پراکنی و جو سازی علیه سایر بازیکنان، اتحادها و خود بازی.

5- داشتن بیش از یک اکانت فعال در یک سرور بازی و یا خود اظهاری نسبت به داشتن چند اکانت در یک سرور بازی در پیام ها و یا پروفایل.

6- اعمالی که مسیر بازی را به صورت غیر واقعی به نفع یک نفر تغییر می دهد، همانند غارت متقابل ، غارت از شهری که به آن منابع ارسال کرده اید، ارسال منابع یکطرفه، ارسال نیروهای متخصص و منابع از بازیکن کوچک تر به بزرگتر و . . .



7- استفاده از ربات های نرم افزاری، اسکرپیت و یا هر نوع ابزار جانبی برای بازی کردن.

8- درج مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و  . . . که مخالف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد و  به مسیر بازی و داستان دنیای بازی مرتبط نباشد.

9- استفاده از نام و شهرت شخصیت های ملی، سیاسی و مذهبی برای نام کاربری، نام شهر ، نام اتحاد و نام قهرمان.

10- درج تصاویر غیر اخلاقی و یا غیر قانونی در قسمت پروفایل و پرچم اتحاد.

11- استفاده از عبارات مستهجن، غیر عرفی و یا مرتبط با فرقه های خاص و شیطان پرستی و فراماسونی در نام کاریری، نام شهر، نام اتحاد، نام قهرمان و یا پروفایل بازیکن و اتحاد

12- بازی کردن یک یا چند بازیکن بر روی اکانت های یکدیگر جهت رشد غیرمتعارف آن اکانت (ها). به طور کل هر گونه حرکت انفرادی و یا گروهی که مسیر بازی را از حالت عادی خارج می کند و خارج از عدالت در بین بازیکنان باشد.

 13- فریب دادن سایر بازیکنان جهت کسب نام کاربری و رمز اکانت ها.

14- پیشنهاد خرید اکانت به سایرین خارج از مسیر رسمی انتقال اکانت با هدف کلاه برداری و سرقت اکانت سایرین.

15- ارسال پیام و یا درج پروفایل به زبان هایی غیر از پارسی. دقت داشته باشید که با توجه به اینکه تیم نظارت تنها امکان بررسی موارد پارسی زبان را دارند، در صورتیکه یک کاربر از پیام و یا پروفایلی اعلام شکایت نماید و آن پیام و یا پروفایل به زبانی غیر از پارسی باشد، تیم نظارت با توجه به اینکه امکان ترجمه سایر زبان ها را ندارند، مستقیما شکایت آن فرد را تایید شده تلقی نموده و بازیکن نویسنده آن مطلب غیر پارسی را جریمه می نمایند.

16- سوء استفاده از امکان انتقال اکانت و ایجاد بازار سیاه خرید و فروش اکانت. به طور کل اگر در بررسی های تیم نظارت مشخص شود که یک نفر به قصد کسب درآمد در حال خرید و فروش اکانت و یا سکه در عصرپادشاهان می باشد، اکانت (های) این فرد مسدود خواهد شد و مبالغی که از این کار کسب کرده است، به وی پرداخت نخواهد شد.


[ دوشنبه 92/7/15 ] [ 4:42 عصر ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 59
کل بازدیدها: 273424
Pingates