سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ثبت نام در بازی استراتژیک عصر پادشاهان
 
قالب وبلاگ
بازی عصرپادشاهان

قهرمان بعنوان یک نیروی قدرتمند برای تسخیر و تصرف اردوگاه های گینگیزها و آبادی های گینگیز کاربرد دارد. برای ساخت عمارت قهرمان می توانید از داخل ساختمان عمارت قهرمان اقدام کنید.

برای ساخت قهرمان یا بایستی که امتیاز هوش داشته باشید و یا اینکه سکه. امتیاز هوش از طریق بازی نبرد افکار بدست می آید. با داشتن یکی از این مورد می توانید اقدام ساخت قهرمان کنید. البته بسته به اینکه قهرمان از چه نوع می خواهید بسازید باید نیروی مورد نظر آن را نیز داشته باشید.

برای ثبت نام در بازی مهیج عصر پادشاهان کلیک کنید.


[ جمعه 91/11/20 ] [ 11:47 عصر ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]

خبر داغ داغ برای رمز گنجینه

جدیدا توی بازی برای اینکه اگر اکانت شما مثلا هک شد کسی نتونه گنجینه ای که در بازی عصر پادشاهان گرفته اید رو منتقل کنه ، امکانی گذاشتند که می تونی یک رمز برای گنجینه در ساختمان خزانه قرار بدی که اگر خواسته اون رو به جای دیگه ای منتقل کنه حتما باید رمز اون رو بدی .

 ثبت نام در سرور جدید عصر پادشاهان


[ جمعه 91/11/20 ] [ 9:0 عصر ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]

برای ایجاد یک شهر جدید شما به امتیاز تمدن نیاز دارید. اگر فکر می کنید که با ساخت ساختمان اگر خواسته باشید که امتیاز تمدن را افزایش دهید ، برای شما مقدور نیست و زمان بره می تونید با ایجاد یک مراسم نیایش در معبد 1800 واحد به تمدن خود اضافه کنید. برگزاری مراسم شکر گزاری هم 400 واحد به امتیاز تمدن شما اضافه می کند.

یک نکته قشنگ هم اینجا وجود داره برای کسانی که می خوان هر دو مراسم رو انجام بدهند.

 اگر هر دو تا مراسم شکرگزاری و نیایش آماده برگزاری باشه و شما مراسم شکرگزاری را برای شروع کلیک کند زمان برگزاری مراسم نیایش پس از اتمام مراسم انجام نمی شود و باید که زمان لازم برای  آماده شدن مراسم نیایش بگذرد.
ساختمان معبد و برگزاری مراسم

[ جمعه 91/11/20 ] [ 7:0 عصر ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]

سلام دوستان

یکه نکته قشنگ: در بازی عصر پادشاهان تنها دو ساختمان هست که تا سطح 30 ارتقا پیدا می کنه. اون دو تا ساختمان یک انبار هست و اون یک دیگه دانش معماری در ساختمان شهرداری .

پس برید و انبار و دانش معماری را به آخرین سطح برسونید. چون هم ظرفیت انبار شما بالا خواهد رفت و هم اینکه ساختمانهای شما استقامتش بیشتر میشه و به راحتی قابل تخریب نیستد.

پیش به سمت ثبت نام در عصر پادشاهان

 


[ جمعه 91/11/20 ] [ 6:0 عصر ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]

از ابزار هایی که هم برای دفاع و هم برای حمله لازم است داشته باشید دژکوب است. باید دژکوب را در آکادمی تحقیق کنید و در کارگاه بسازید.در ضمن نوع لشکر کشی شما باید از نوع نبرد باشد.البته اگر از دژکوب در نبردها استفاده کنید یه 100 امتیازی از سطح تمدن شما کاسته می شود.برای ساخت دژکوب باید آکادمی در سطح 5 باشد و تحقیق دژکوب را بتوان انجام داد و کارگاه هم در سطح یک باشد.

جنگ افزار دژکوب

بازی رایگان در عصر پادشاهان،بازی کنید جایزه بگیرید


[ جمعه 91/11/20 ] [ 2:0 عصر ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]

چند تا راه نشون می دم بهت که بری و دعا کنی.راحت میتونی صاحب سکه بشی.

کافیه توی شهری که داری توی عصر پادشاهان بری قسمتی به نام قابلیت وی‍ژه. ایکن بالا سمت راست توی شهرت. قسمت کسب درآمد رو باز کن. حالا می تونی به چند روش دوستانت رو به بازی دعوت کنی. یک قسمت داره که می تونی ایمیل به دستانت برای ثبت نام به عصر پادشاهان بفرستی. یک قسمت داره که می تونی کد بنر رو برداری و توی سایت و وبلاگ خودت بذاری .اگه از طریق ایمیل و سایتت ثبت نام کنند و شهرشون رو ارتقا بدند ، عصر پادشاهان یا همون کینگزارا بهت سکه می ده. فکر کنم 30 تا باشه. کافیه چند نفر رو دعوت کنی بیان توی بازیت.

برو به عصر پادشاهان و ثبت نام کن و حالشو ببر.


[ جمعه 91/11/20 ] [ 11:52 صبح ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]

معادن موجود در عصر پادشاهان چهارتاست. این 4 منبع برای ساخت و ساز و ارتقاء ساختمانها ، برای ساختن نیرو مورد نیاز است.

اول از همه مزرعه که گندم نیروهای شهر رو تامین می کنه. اگر کمبود گندم داشته باشی نیروهای شما می میرند. سعی کن که مزرعه گندم رو خوب ارتقاء بدی که کمبود گندم پیدا نکنی.

معدن آهن که آهن مورد نیاز برای ساخت نیزه نیزه دار و شمشیر برای شمشیرزن و شوالیه رو تامین میکنه. برای ساخت این سه تا نیرو از همه بیشتر به آهن نیاز داری. پس سعی کن معدن آهن رو برای ساخت این نیروها بیشتر از همه ارتقا بدی.

معدن سنگ هم از معادن مهم هست که برای ساخت نیروها مورد نیاز هست.

معدن چوب هم از معادن دیگر هست که برای ساخت تمامی ساختمانها و نیروهای نظامی مورد نیاز است.

پس پیش به سوی ساخت شهری قدرتمند و قوی


[ جمعه 91/11/20 ] [ 11:29 صبح ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]

اصلی ترین ساختمان موجود در شهر شما در عصر پادشاهان شهرداری هست.تمامی ساختمانهایی که در عصر پادشاهان ساخته میشه از طریق این ساختمانه.برای ساخت اردوگاه باید حتما آنرا به سطح 5 رسانده باشید.

قسمتی مربوط به ساخت نیروهای متخصص شما می باشد. برای ساخت نیروهای متخصص به عمارت قهرمان سطح 10 و بسته به نیروی تخصصی که اگر نجار باشه به چوب بری سطح 10 صنعتگر باشه معدن آهن سطح 10 معمار باشه معدن سنگ سطح 10 و اگر کشاورز باشه سطح مزرعه 10 هست.

پس اگر می خوای نیروی تخصصی بسازی باید این پیش نیازها رو داشته باشی.

حالا نیروی متخصص رو بسازی که چی بشه؟ نیروهای تخصصی رو برای فرستادن به آبادی هایی که از گینگیزها تسخیر کردی لازمه. البته اگه می خوای که تولید منابعت زیاد بشه.

اعزام اونها هم از داخل همین شهرداری انجام میشه. اگر نیرو فرستادی به آبادی ها ، در قسمت نیروهای شاغل توی شهرداری می تونی اونها رو ببینی.

بازی آنلاین و استراتژیک عصر پادشاهان

 

 


[ جمعه 91/11/20 ] [ 10:51 صبح ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]

سلام دوستان علاقمند به عصر پادشاهان

شگردی که برای شروع بازی عصر پادشاهان وجود داره این است که بایستی در ابتدا بدانید چطور بازی رو شروع کنید تا موفق بشید. حالا یک راه حلی بهتون نشون می دم که چکار کنید.

اول برید تمامی منابع خود رو توی شهری که در عصر پادشاهان دارید ارتقا بدید تا از نظر تولید مشکلی نداشته باشید. البته انبار خود تون رو هم در شهر مجازی که در عصر پادشاهان دارید بسازید تا منابع شما در آن ذخیره شود.اگر تولید شما بالا باشد و انبار شما در سطح پایین ، نخواهید توانست که به هدف برسید چون در انبار شما ذخیره نمی شود و منابع به رنگ قرمز در پایین صفحه بازی شما نمایش داده می شود.

بعد از این مرحه شهرداری رو سریع به سطح 5 برسونید و سربازخونه و اردوگاه رو از داخل ساختمان شهرداری بسازید. ضمنا دستورات راهنما رو هم با این روش شما تا حدودی انجام دادید. کافی هست که برید و فقط مراحل رو اوکی کنید تا هم منابع و هم سکه پاداش بگیرید.

مراحله بعد آکادمی رو بسازید و نیروهای مختلف رو تحقیق کنید. در سربازخونه هم نیرو بسازید. در ابتدا نیروی دفاعی و هجومی که منابع کمتری لازم داره بسازید و بعدها که تولید منابع شما خیلی زیاد شد می تونید که نیروهایی مثل  شوالیه رو هم تحقیق کنید و بسازید.تبسم

الان می تونی بری توی سرور 11 و ثبت نام کنید.

 


[ جمعه 91/11/20 ] [ 10:11 صبح ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]

سلام دوستان

توجه توجه در بازار شهرتان در بازی عصر پادشاهان:

میدونین که چرا نمیتونین در قسمت بازار منبع مبادله کنید و دادو ستد داشته باشید!؟ و دائم پیام میده که ایمیل تان را در اکانت مرکزی تایید کنید باید برید به قسمت تنظیمات بازی عصر پادشاهان که در قسمت پایین سمت راست (در تم فلات ایران) و سمت چپ (در تم قرون وسطی اروپا).

عصر پادشاهان کد 10 رقمی به ایمیل شما خواهد فرستاد که در جایگاه خواسته شده میگذارید .

با والیدن خود در بازی عصر پادشاهان بازی کنید


[ جمعه 91/11/20 ] [ 10:0 صبح ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 87
کل بازدیدها: 273336
Pingates