سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ثبت نام در بازی استراتژیک عصر پادشاهان
 
قالب وبلاگ
بازی عصرپادشاهان

معادن در بازی عصر پادشاهان (کینگز ارا)

معدن سنگ

معدن آهن

چوب بری

مزرعه


معدن سنگ معدن سنگ : سنگ مورد نیاز در ساختمان سازی و سنگ لازم برای جنگ افزارهای عصر پادشاهان از معدن سنگ در عصر پادشاهان استخراج می شود.معدن سنگ 20 سطح دارد و در سطح 10 آجر پزی به عنوان یک افزونه اضافه می شود و این قسمت 5 سطح دارد.ویک قسمت فاز تکمیلی هم دارد که 20 سطح دارد و هر چه ارتقاء ش بدید تولید سنگ شما در عصر پادشاهان بیشتر خواهد شد.

چوب بری چوب بری : الوار ها را در این قسمت سازماندهی میکنند .تولید چوب برای ساختمان سازی و برای اسلحه سازی و برای ساخت دیوار شهر از چوب استفاده می شود.برای ساخت دیوار باید چوب بری به سطح 2 رسیده باشد.چوب بری 20 سطح دارد و از سطح 10 به بعد کارخانه چوب بری اضافه می شود و کارخانه ی چوب بری 5 سطح دارد . پس دو افزونه چوب بری عبارتند از : فاز تکمیلی و کارخانه ی چوب بری.

معدن آهن معدن آهن : آهن مورد نیاز برای ساختمان سازی و برای ساخت ابزارهای جنگی و اسلحه ها کاربرد دارد .معدن آهن دارای دو افزونه ی فاز تکمیلی و ذوب فلزات است .فاز تکمیلی 20 سطح دارد و هرچه ارتقاش دهید تولید آهن بشتر می شود .افزونه ی ذوب فلزات هم از سطح 10 در معدن آهن به این قسمت اضافه میشود و خود این قسمت 5 سطح دارد پس برای تولید بیشتر منبع آهن این قسمت را هم ارتقء بدید.

مزرعه فلات ایران مزرعه : تولید گندم برای مردم شهر و و برای سربازانتان .اگر تعداد سرباز ها به هر دلیلی زیاد شود اگر محافظ داشته باشین و ... و مصرف گندم زیاد بشود و منبع گندم کم بیارین و منبع گندم منفی شود سربازان شروع به تلف شدن میکنند.مزرعه هم 20 سطح دارد و دارای دو افزونه است : فاز تکمیلی و آسیاب .آسیاب در سطح 10 مزرعه فعال می شودو 5 سطح دارد.

 


[ جمعه 91/11/20 ] [ 12:0 صبح ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 40
بازدید دیروز: 52
کل بازدیدها: 274215
Pingates