سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ثبت نام در بازی استراتژیک عصر پادشاهان
 
قالب وبلاگ
بازی عصرپادشاهان

سلام دوستان علاقمند به عصر پادشاهان

شگردی که برای شروع بازی عصر پادشاهان وجود داره این است که بایستی در ابتدا بدانید چطور بازی رو شروع کنید تا موفق بشید. حالا یک راه حلی بهتون نشون می دم که چکار کنید.

اول برید تمامی منابع خود رو توی شهری که در عصر پادشاهان دارید ارتقا بدید تا از نظر تولید مشکلی نداشته باشید. البته انبار خود تون رو هم در شهر مجازی که در عصر پادشاهان دارید بسازید تا منابع شما در آن ذخیره شود.اگر تولید شما بالا باشد و انبار شما در سطح پایین ، نخواهید توانست که به هدف برسید چون در انبار شما ذخیره نمی شود و منابع به رنگ قرمز در پایین صفحه بازی شما نمایش داده می شود.

بعد از این مرحه شهرداری رو سریع به سطح 5 برسونید و سربازخونه و اردوگاه رو از داخل ساختمان شهرداری بسازید. ضمنا دستورات راهنما رو هم با این روش شما تا حدودی انجام دادید. کافی هست که برید و فقط مراحل رو اوکی کنید تا هم منابع و هم سکه پاداش بگیرید.

مراحله بعد آکادمی رو بسازید و نیروهای مختلف رو تحقیق کنید. در سربازخونه هم نیرو بسازید. در ابتدا نیروی دفاعی و هجومی که منابع کمتری لازم داره بسازید و بعدها که تولید منابع شما خیلی زیاد شد می تونید که نیروهایی مثل  شوالیه رو هم تحقیق کنید و بسازید.تبسم

الان می تونی بری توی سرور 11 و ثبت نام کنید.

 


[ جمعه 91/11/20 ] [ 10:11 صبح ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 41
کل بازدیدها: 273832
Pingates