سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ثبت نام در بازی استراتژیک عصر پادشاهان
 
قالب وبلاگ
بازی عصرپادشاهان

در بازی عصر پادشاهان چهار بخش برای تولید منابع وجود دارد و برای آبادی شهرهایتان در بازی عصر پادشاهان باید تا می توانید این منابع را ارتقاء دهید.

معدن سنگ

معدن سنگ :

معدن سنگ قسمتی برای تولید سنگ در شهر شما می باشد و این قسمت از شهر شما 20 سطح دارد و وقتی به سطح 10 برسد امکان ساخت آجر اضافه می شود.برای تولید بیشتر در معدن سنگ بهتره سطح معدن سنگ را به بالاترین سطح برسانید تا تولیدتان بیشتر و بیشتر شود. از سنگ برای ساختمان سازی و ابزار های جنگی در عصر پادشاهان استفاده می شود.

 

معدن آهن

معدن آهن:

در بازی عصر پادشاهان معدن آهن برای تولید آهن مورد نیاز برای ساختمان سازی و برای ساخت ابزارهای جنگی می باشد.معدن آهن 20 سطح دارد که وقتی معدن آهن به سطح 10 برسد امکان ذوب فلزات به معدن آهن اضافه میشود.برای تولیدهر بیشتر در معدن آهن آن را باید به سطح 20 برسانید و فاز های تکمیلی را هم ارتقاء دهید .

 

چوب بری

چوب بری:

چوب بری در عصر پادشاهان برای تولید چوب برای ساختمان سازی و ابزار های جنگی می باشد.چوب بری 20 سطح داره و وقتی به سطح 10 میرسد نجاری به این بخش اضافه می شود که باعث افزایش تولید در بخش چوب بری خواهد شد.

 

مزرعه

مزرعه:

در بازی عصر پادشاهان خوراک ساکنین شهر در مزرعه تولید میشه که همان گندم است.مزرعه 20 سطح دارد که وقتی مزرعه به سطح 10 میرسد آسیاب فعال میشود. و با اضافه شدن این قسمت تولید در مزرعه بیشتر خواهد شد.آسیاب برای پیشرفت بیشتر 5 سطح دارد.فاز تکمیلی هم هست که سعی کنید آن را هم ارتقاء دهید که در میزان تولید گندمتان موثر خواهد بود.


[ سه شنبه 91/11/17 ] [ 3:29 عصر ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 56
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 278041
Pingates