سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ثبت نام در بازی استراتژیک عصر پادشاهان
 
قالب وبلاگ
بازی عصرپادشاهان

 

شوالیه فلات ایران

شوالیه یه نیروی بسیار قوی در نبردها و دفاع ها در بین سربازان عصر پادشاهان می باشد.

باید در آکادمی نیروی شوالیه را تحقیق کنید و در اصطبل سواره نظام (چون این نیرو هم اسب دارد)آموزش بدین.

باید آکادمی در سطح 10 باشد.

اصطبل سواره نظام باید در سطح 10 باشد تا بتوانید شوالیه را در اصطبل سواره نظام بسازید.

بازی با جایزه در عصر پادشاهان


[ جمعه 91/11/20 ] [ 9:20 صبح ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]

در بازی عصر پادشاهان شما می توانید چندین شهر داشته باشید و برای احداث شهر مهاجر یکی از موارد لازم وضروری است.

نیروی مهاجر را در بازی آنلاین عصر پادشاهان در آکادمی تحقیق میکنید ودر قصر مهاجر را تربیت میکنید.

مهاجر قرون وسطی اروپا

ورود به بازی عصر پادشاهان

 


[ جمعه 91/11/20 ] [ 8:23 صبح ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]

در بازی عصر پادشاهان برای امنیت شهرتان در برابر حمله ی دشمنان باید از دیوار استفاده کنید و وقتی چوب بری را به سطح 2 برسانید امکان ساخت دیوار در بازی عصر پادشاهان برای شما فعال خواهد شد و شما می توانید با مراجعه به شهرداری دیوار را بسازید .

دیوار دارای 20 سطح می باشد و هرچه سطح دیوار بالاتر باشد قدرت دفاعی آن بیشتر خواهد بود.

عصر پادشاهان

عصر پادشاهان را برای بازی انتخاب کنید


[ جمعه 91/11/20 ] [ 8:0 صبح ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]

سلام دوستان

نکته ی جالبی بود که می خواستم خدمت شما در رابطه با انتقال سکه در عصر پادشاهان بگم و اون اینکه  سکه هایی که در بازی پاداش می گیرید قابل انتقال به اکانت مرکزی نیست.خیلی ها می رند توی اکانت مرکزی و می بینند که مثلا 15 تا سکه توی اکانت سرور x دارند و می خوان به اکانت مرکزی منتقل کنند که اکانت مرکزی اعلام می کنه که سکه های قابل انتقال صفر تا. این به این دلیله که سکه ها را در بازی پاداش گرفته اید.

عصر پادشاهان


[ جمعه 91/11/20 ] [ 7:0 صبح ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]

در بازی عصر پادشاهان بخشی برای دادو ستد وجود داره که قسمت بازار را در شهرداری فعال میکنیم .

بازار 20 سطح دارد که در هر سطح یک بازرگان به شما داده خواهد شد و هر تاجر 500 واحد رو می تواند جا به جا کند و برای افزایش قدرت جا به جایی تاجر یا همان بازرگان افزونه ی گاری سازی وجود دارد که از سطح 10 بازار این افزونه اضافه می شود.هر چه سطح این افزونه بیشتر شود توانایی در جا به جایی بیشتر خواهد شد.

با رسیدن به سطح 20 بازار شما 20 تاجر خواهید داشت و اگر تاجر بیشتری نیاز دارید با پرداخت سکه می توانید بخرید.در ضمن میتوانید تاجر هم با سکه استخدام کنید.

 

 

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/11/20 ] [ 6:0 صبح ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]

 

در بازی عصر پادشاهان برای ایجاد سرباز و ابزار های جنگی باید هر کدام از این ها را در آکادمی تحقیق کنید و بعد هر کدام را در قسمت مربوط به خود تربیت کنید و یا بسازید.

آکادمی 20 سطح دارد.

همه ی موارد را در آکادمی تحقیق و هر کدام را در بخش بخصوص خویش بسایزد؛سرباز ها در سربازخانه و دژکوب و منجنیق در کارگاه وشوالیه و کماندار در اصطبل سواره نظام.

در آکادمی سه قسمت وجود دارد :

بخش تحقیق : تجهیزات نظامی و یا سرباز ها رو در اینجا تحقیق میکنیم.

تحقیق تجهیزات حمله :سطح هجومی ابزار های جنگی و سرباز ها را برای حمله به دشمنان بالا می بریم.

تحقیق تجهیزات دفاع: سطح دفاعی سرباز ها و ابزار های جنگی را برای دفاع از شهرتان بالا می برید.

 


[ جمعه 91/11/20 ] [ 4:0 صبح ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]

وقتی بازی رایانه ای رو میخواهید انتخاب کنید حتما با آگاهی آن را انتخاب کنید فقط به دنبال هیجان و جذابیت صرف در بازی نباشید.

بنیاد بازیهای رایانه ای بخشی با عنوان نظام رده بنید سنی بازیهای رایانه ای دارد که برای هر بازی رایانه ای سنی را مشخص میکند و استاندارد بازی را میدهد.

در بازی عصر پادشاهان نظام رده بندی  سنی بنیاد بازی های رایانه ای سن 3 سال به بالا را برای این بازی استراتژیک آنلاین انتخاب کرده است و آن هم به این دلیل که این بازی در رشد مدیریتی کودکان بسیار موثر خواهد بود اما حساب شده بازی کردن نه به صورت افراطی باشد.

خیلی اوقات بهتر است مادر و پدر هم پا به پای بچه ها در این بازیهای رایانه ای با کودکانشان همراه شوند ،همین طور که بسیاری از بازیکن های بازی عصر پادشاهان به صورت گروهی و با خانواده ی خود در عصر پادشاهان بازی می کردند و میکنند.

esra

 

با آرزوی اوقاتی خوش برای خانواده های مهربان(عصر پادشاهان)

 


[ جمعه 91/11/20 ] [ 1:35 صبح ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]

 

سربازخانه در بازی عصر پادشاهان (کینگز ارا)

این ساختمان در کینگز ارا برای آموزش و تربیت نیزه دار و شمشیر زن و جاسوس می باشد.البته باید ابتدا این نیروها را در آکادمی تحقیق کنید و بعد در سربازخانه آموزش بدید.دو قسمت در سربازخانه وجود دارد که عبارتند از :

میدان تمرین

و  آموزش

است و قسمت آموزش تعداد سربازهایی را که مایل به تربیت هستید را مشخص می کنید و این قسمت از اول در سربازخانه عصر پادشاهان فعال است

و میدان تمرین از سطح 10 در سربازخانه فعال می شود و نیروی بدنی سربازها را افزایش می دهد.

برای افزایش سرعت در تربیت و آموزش سرباز ها در عصر پادشاهان باید سربازخانه را به بالاترین سطح برسانید.

بازی و هیجان در کینگز ارا


[ جمعه 91/11/20 ] [ 12:0 صبح ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]

معادن در بازی عصر پادشاهان (کینگز ارا)

معدن سنگ

معدن آهن

چوب بری

مزرعه


معدن سنگ معدن سنگ : سنگ مورد نیاز در ساختمان سازی و سنگ لازم برای جنگ افزارهای عصر پادشاهان از معدن سنگ در عصر پادشاهان استخراج می شود.معدن سنگ 20 سطح دارد و در سطح 10 آجر پزی به عنوان یک افزونه اضافه می شود و این قسمت 5 سطح دارد.ویک قسمت فاز تکمیلی هم دارد که 20 سطح دارد و هر چه ارتقاء ش بدید تولید سنگ شما در عصر پادشاهان بیشتر خواهد شد.

چوب بری چوب بری : الوار ها را در این قسمت سازماندهی میکنند .تولید چوب برای ساختمان سازی و برای اسلحه سازی و برای ساخت دیوار شهر از چوب استفاده می شود.برای ساخت دیوار باید چوب بری به سطح 2 رسیده باشد.چوب بری 20 سطح دارد و از سطح 10 به بعد کارخانه چوب بری اضافه می شود و کارخانه ی چوب بری 5 سطح دارد . پس دو افزونه چوب بری عبارتند از : فاز تکمیلی و کارخانه ی چوب بری.

معدن آهن معدن آهن : آهن مورد نیاز برای ساختمان سازی و برای ساخت ابزارهای جنگی و اسلحه ها کاربرد دارد .معدن آهن دارای دو افزونه ی فاز تکمیلی و ذوب فلزات است .فاز تکمیلی 20 سطح دارد و هرچه ارتقاش دهید تولید آهن بشتر می شود .افزونه ی ذوب فلزات هم از سطح 10 در معدن آهن به این قسمت اضافه میشود و خود این قسمت 5 سطح دارد پس برای تولید بیشتر منبع آهن این قسمت را هم ارتقء بدید.

مزرعه فلات ایران مزرعه : تولید گندم برای مردم شهر و و برای سربازانتان .اگر تعداد سرباز ها به هر دلیلی زیاد شود اگر محافظ داشته باشین و ... و مصرف گندم زیاد بشود و منبع گندم کم بیارین و منبع گندم منفی شود سربازان شروع به تلف شدن میکنند.مزرعه هم 20 سطح دارد و دارای دو افزونه است : فاز تکمیلی و آسیاب .آسیاب در سطح 10 مزرعه فعال می شودو 5 سطح دارد.

 


[ جمعه 91/11/20 ] [ 12:0 صبح ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]

اگر در بازی عصر پادشاهان ثبت نام کرده باشید مرتب در پیام هایی از شما میخواهد که ایمیل خود را در اکانت مرکزی تایید کنید و اگر این کار را انجام ندهید از بعضی از امکانات در بازی مثل بخشهایی در بازار نمی توانید استفاده کنید .گریه‌آور

ارسال منابع

ارسال پیشنهاد

پیشنهادات

این سه قسمت در بازار عصر پادشاهان در شهر شما وجو دارد و اگر شما ایمیل خود را در اکانت مرکزی تایید نکنید نمی توانید از این امکانات در بازی عصر پادشاهان استفاده کنید پس حتما برای تاییدایمیل خود در اکانت مرکزی اقدام کنید.برای تایید ایمیل خود به قسمت تنظیمات میروید که در بازی با تم فلات ایران در سمت راست پایین صفحه و در تم بازی قرون وسطی اروپا در سمت چ پایین می باشد ، مراجه کرده (آدرس اکانت مرکزی داده شده ) و به تایید ایمیلتان میپردازید.مؤدبآفریناین هم برای تشکر از شما که نوشته های منو خوندین.


[ پنج شنبه 91/11/19 ] [ 2:42 عصر ] [ asrepadeshahan ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 41
کل بازدیدها: 273833
Pingates